avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 694 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate - partida simplă ... Punct de lucru secundar cabinet medical
Discuție deschisă în Contabilitate - partida simplă şi obligaţii fiscale declarative pentru PFA, II, AF

Punct de lucru secundar cabinet medical

Buna seara!.Sunt cabinet medical individual si vreau sa deschid un punct de lucru secundar.La fisc ce trebuie sa fac.Merg pe acelasi registru de incasari pe aceeasi stampila , chitantier.Imi trebuie o anexa la certificatul fiscal de inregistrare al cabinetului.Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: alexandru daniel , utilizator 17:13, 25 Noiembrie 2015
Va adresati mai intai la Registrul Comertului pentru infiintarea punctului de lucru , unde veti prezenta contractul de inchiriere (comodat ) pentru noul sediu.Registrul va instiinta fiscul dar si dvs. o veti face dupa obtinerea Rezolutiei de la Registrul comertului . Contabilitatea se tine separat .Pentru detalii de contabilitate veti contacta un contabil.
cabinetele medicale individuale nu sunt inregistrate la registrul comertului .nu au j.decat certificat de inregistrare fiscala.si certificat de inregistrare in registrul unic al cabinetelor medicale.avem contabilitate in partida simpla.deci va rog sa imi raspundeti la intrebarea mai sus formulata, Va multumesc,
Ultima modificare: Vineri, 20 Noiembrie 2015
alexandru daniel, utilizator
Depinde de cine intenționați să lucreze în punctul de lucru. Dvs. sau altcineva?
eu voi lucra

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Infiintare pfa medic laura manoliu laura manoliu Buna ziua! Sunt medic si vreau sa lucrez cu timp partial intr-un cabinet privat.( Nu intru in contract cu Casa de asigurari!!) Mi s-a spus ca trebuie sa ... (vezi toată discuția)