anca57213 a scris:
Nu locuieste in bloc, si, in afara de listele de plata nu face nimic pentru 24 ore/luna cat vine la bloc + listele de plata, ia 1500r/luna, salariu.
1-Nu exista dispozitie in vigoare care sa prevada obligatia ca administratorul de imobil sa si locuiasca in imobilul unde aceta exercita si presteaza responsabilitatea de administrator
Nu minimalizati responsabilitatea si obligatiile functiei de administrator de imobil
2-
Sumele platite fiind plata pentru restante, nu pentru intretinerea curenta.
Conform dispozitii in vigoare,ordinea de stingere a datoriilor ,este in ordine cronologica,
concomitent perceperea suma de baza cea mai veche +penalitatile aferente
Daca se achita numai suma de baza sau penalitatile,proprietarul tot ramane in evidenta asociatiei de proprietari cu suma cu titlu de restanta
3-
Mai menionez ca administratora refuza sa-mi citeasca apometrele
Obligatiile administratorului de imobil sunt acelea prevazute in CIM si fisa postului
Nu este obligatoriu ca administratorul de imobil sa aibe responsabilitatea citirii lunare a consumurilor individuale
4-
Mai mentionez ca d-na adm. nu are minime cunostiinte tehnice
Exercitarea functiei de administrator de imobil se realizeaza in baza atestatului profesional care se obtine in urma absolvirii cursurilor teoretice ,cursuri care nu pun accent prioritar pe partea tehnica
5-Atentionez ca nu sunt administrator de imobil,dar cunosc obligatiile aferente si timpul faptic alocat pentru calculare liste,situatii,relatii cu furnizorii,etc
Daca sunteti nemultumita de prestatia administratorului de imobil,sesizati oficial presedintele de asociatie,care in calitate de angajator poate verifica si se poate pronunta asupra temeiniciei acuzelorii
Referitor la atitudinea si comportamentul administratorului de imobil,suntem obligati sa recunoastem ca munca cu omul este foarte dificila
Trebuie sa recunoastem ca administratorul de imobil,dupa ce desfasoara acte si actiuni pentru intocmirea listelor lunare de intretinere,documente/plati catre furnizori /prestatorii de servicii,mai trebuie sa faca fata si tirurilor de intrebari/suspiciuni din partea proprietarilor-situatie in care poata sa intervina si reticenta sau carente in comunicare sau chiar latura subiectiva=simpatii/antipatii proprietari