S.C.......................................................
Nr. ord. Reg Com/An: .....................................
CIF: ...................................
Adresa sediu social: ........................................
Capital social: .......................................... RON
DECIZIE DE INVENTARIERE NR. ……/31.12.2015
Avand in vedere dispozitiile Legii nr. 31 din 1990, privind organizarea si conducerea societatilor comerciale, in scopul asigurarii integritatii activelor, datoriilor si capitalurilor S.C. …………………..…………………… si valorificarii prin inventariere a realitatii acestora, in conformitate cu prevederile OMFP 2861/2009 (pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii, publicat in Monitorul Oficial nr. 704/20.10.2009 – cu modificarile si completarile ulterioare) si a Legii 82/1991 , dar avand in vedere si procedurile privind inventarierea (aprobate la nivelul societati), subsemnatul .................................................., administratorul societatii
DECID:
1. Inventarierea se va efectua in perioada ……………… - ........................ de catre comisia de la punctul 2. Se vor inventaria activele, datoriile si capitalurile societatii precum si bunurile apartinind altor unitati aflate temporar in custodia S.C. ……………..………………………………...;
2. Pentru coordonarea, indrumarea, instruirea, supravegherea operatiilor de inventariere se numeste comisia de inventariere compusa din :
1. _____________________________________ - Presedinte
2._____________________________________ - Membru
3._____________________________________ - Membru
4._____________________________________ - Membru
5._____________________________________ - Membru
3. Rezultatul inventarierii va fi consemnat intr-un proces verbal cuprinzand concluzii si propuneri privitoare la cauzele plusurilor sau minusurilor si vinovatii pentru acestea.
Comisia de inventariere va urmari urmatoarele (modul de efectuare al inventarierii):
- completarea declaratiei gestionarului la inceperea inventarierii cu toate datele prevazute in formular (inclusiv numarul ultimelor documente de intrare - iesire);
- efectuarea corecturilor prin bararea cifrelor eronate si inscrierea cifrei corecte alaturi, cu semnaturile comisiei de inventariere si gestionarilor, fara stersaturi sau ingrosarea cifrelor privind stocul faptic;
- spatiul liber ramas dupa completarea listei de inventariere se bareaza.
4. Membrii comisiei de inventariere raspund material, conform OMFP 2861/2009, Legii nr. 31/1990, Legii 82/1991, pentru pagubele la a caror producere au contribuit prin nerespectarea termenelor, inexactitatea datelor din documentele de inventariere sau alte incalcari a dispozitiilor legale.
5. Inventarierea se va efectua prin numarare, cantarire, masurare, cubare si sondaj, dupa caz.
6. Listele de inventariere si procesele verbale vor fi predate direct la contabilitate pana la data de ...............................
7. Metoda de inventariere utilizata ………………………. .
Administrator/Ordonator de credite/
Persoane care au obligatia gestionarii societati,
________________________
Sursa: cabinetexpert.ro