Buna. ma ajuta cineva cu un model ce reclatie catre AJOFM
Situatia este urmatoarea: am intrat in somaj in 27.05.2013, perioada acordata a fost de 9 luni, dar in oct 2013 am suspendat somajul in favoarea CCC pana la 2 ani, in 31.08.2015 am fost repusa in plata, am fost la viza octombrie, noiembrie, am primit bani pt luna august (1 zi) si septembrie iar pt octombrie nu am primit nimic.
IN data de 4.12.2015 m-am prezentat la agentia AJOFM sa vad care este situatia, dupa ce m-au plimbat prin 3 birouri, raspunsul a fost ceva de genul " nu stim cum, dar nu esti pusa in plata, offf si nici pe noiembrie nu iei bani ca ai venit prea tarziu, vai ce rau imi pare"
Pe mine nu ma incalzeste cu nimic, facturile mele asteapta sa fie platite, iar electrica si eongaz nu le pasa sa eu nu am fost pusa in plata. Inclusiv la doamna directoare am fost in birou, care dupa ce a verificat in calc nu a zis nimic, ma plasat la alt birou. Iar ultimul raspuns a fost " sa o sun pe doamna diorectoare pana in 20.12 sa imi spuna cum e situatie" am primit chiar si numarul de mobil al doamnei directoare
Acuma vreau sa fac o reclamatie si daca este cazul sa chem chiar si televiziunea
Potrivit site-ului ANOFM:
- Presedintele Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca acorda audiente lunar, in prima si a treia zi de marti, incepand cu ora 9:00. Programarile se fac la telefon: 021.303.98.31.
- sesizari se pot depune la ANOFM la adresa:
anofm@anofm.ro
Sesziarea o adresati Presedintelui ANOFM. In sesizare veti mentiona datele dvs de identificare, precum si situatia in cauza.
La final, solicitati sa se dispuna luarea de masuri legale.