Astazi am fost la cumparaturi si dupa ce am ajuns acasa am verificat bonul de casa de la un supermarket si am constatat ca un articol a fost scanat de 2 ori desi eu am un singur exemplar.
Va rog sa imi spuneti cum sa procedez sa imi recuperez suma platita in plus?
Pot cere sefului de magazin sa verifice pe camere sau pe inventar?
Ma tem ca acesta va refuza si in acest caz as dori sa stiu daca se poate face o plangere la politie.
Va multumesc.
Inainte de a va gandi la plangere penala era bine sa vedeti daca se rezolva amiabil, la magazin. Am patit aceeasi chestie si mi-am primit banii inapoi. Am depus bonul la Relatii cu clientii, mi-am lasat numarul de telefon si a doua zi m-au sunat insa e un supermarket bine organizat, nu stiu unde ati patit dvs. asta.
Sper ca ati mers s-o rezolvati amiabil si au avut bun simt sa verifice, altfel nu aveti cum sa va recuperati banii.