Numele meu este Marcela Neagoe, am avut activ un abonament Telekom, care prezinta o restanta de plata de aproximativ 3 luni in acest moment. Am contactat serviciu relatii client TELEKOM – departamentul plati, iar acestea m-au redirectionat catre Mellom pentru stabilirea unei esalonare a platii, insa Mellom sustine ca nu are dosarul meu si ca ei nu mai fac recuperari pentru Telekom. Dupa ce am revenit la serviciu rel. clienti Telekom am aflat aceeasi informatie Mellom gestioneaza dosarul meu. Pe 31.08 am fost instiintata de Telekom ca daca nu achit suma restanta imi dezactiveaza abonamentul, insa de atunci nu am mai fost contactata de nimeni pentru a efectua plata. In toata aceasta perioada penalizarile cresc, eu as vrea sa achit suma restanta, dar nu stiu cum, cand, cui si mai ales cat. Cum pot proceda in aceasta situatie?
Eu nu mai figurez in baza de date a celor de la Telekom ca abonat.
nu am o somatie de plata si nici nu mai locuiesc la adresa pe care este facut abonamentul. am incercat sa schimb adresa, insa cei de la telekom imi spun ca nu pot modifica aceste date. am solicitat transmiterea informatiilor pe mail insa mi-au spus ca nu e posibil.
ce s-ar presupune ca pot face in aceasta situatie?