avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 886 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... Restante abonament Teleokm
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

Restante abonament Teleokm

Buna ziua, am niste nelamuriri in legatura cu cele 4 abonamente pe care le am cu cei de la Telekom, in primavara acestui an acestia au avut lucrari de mentenanta, actualizare a serviciilor , dupa ce legea ce prevede scoaterea taxelor pentru roaming a intrat in vigoare, problema mea incepe din luna Mai moment din care din cauza problemelor lor din sistem, eu n am mai primit acasa plicuri cu facturi ( am aflat tarziu ca de fapt din anul 2016, octombrie, nu se mai trimit facturi decat contracost, fapt de care nu mi a adus nimeni la cunostinta ), la ghiseu si reprezentantiile Telekom nu puteam plati pentru ca nu le aparea suma de plata, bineinteles ca facturile mele se adunau si in luna august m am trezit cu notificare ca am restanta suma de 1500 de lei, iar de atunci platesc din restanta doar ca am primit si mesaj cum ca as intra in Preventel pentru suma de 168 de lei. Cum si ce pot face pentru a nu mi se mai imputa aceasta suma sau sa mi se stearga datoria ? Mai ales ca nu este vina mea... Multumesc.
Cel mai recent răspuns: Marian1309 , utilizator 23:14, 4 Februarie 2018
Dv. stiati cam cat aveti abonament si stiati ca aveti o suma de plata. Daca ati facut demersuri sa aflati suma, daca ati platit ca pana atunci suma aproximativa, e ceva. Daca nu, situatia se schimba.
In esenta, la relatii cu clientii,nu reuseati sa aflati suma de plata?
Stiam suma pe care o aveam de plata, doar ca agentii comerciali nu imi puteau incasa banii. Iar cand incercam sa sun la relatii cu clientii ori nu imi raspundeau, ori ascultam robotul pana se inchidea apelul. Am discutat cu un operator si mi a spus ca suma de 168 de lei pentru care as intra in Preventel este pentru o restanta din lunile octombrie 2016-mai 2017, suma pe care eu de fapt am platit o intr un cont vechi al Telekomului, dupa luna Mai a anului 2017 s au facut schimbari iar eu acum platesc intr un cont diferit de acela. In privinta asta eu am facut o cerere telefonica prin care sa se transfere suma in contul cel nou, dar spre surprinderea mea observ ca nu s a facut aceasta modificare. Practic suma se afla in conturile Telekom dar nu coincide cu numarul meu de abonat. Am vreo sansa sa rezolv situatia?
Ultima modificare: Marți, 19 Decembrie 2017
AnnaMariaR, utilizator
Buna seara,
In mod normal la GERMANOS vi se spunea si vi se spune si suma de plata.
Daca ati platit TOT atunci va trebui sa va adresati instantei pentru a fi scutita de suma in discutie.
Inca nu am reusit sa achit toata suma, dat fiind faptul ca abonamentele sunt inca active iar facturi imi vin lunar... Banuiesc ca va trebui sa mai astept, sa reusesc sa achit restanta si apoi sa urmez sfatul dumneavoastra de a ma adresa instantei.
Nu prea inteleg cum anume nu puteati achita suma, nu puteati vorbi la relatii clienti, dar ati achitat in alt cont... Aveti chitante, al cui era contul?
Cred ca trebuie sa mergeti sa vorbiti cu cineva si sa le aratati platile.

Alte discuții în legătură

Restanta factura telekom. abonament suspendat MarcelaNeagoe MarcelaNeagoe Numele meu este Marcela Neagoe, am avut activ un abonament Telekom, care prezinta o restanta de plata de aproximativ 3 luni in acest moment. Am contactat ... (vezi toată discuția)
Pot obține rezilierea contractului de telefonie dacă firma a modificat tarifele? Billy89 Billy89 Buna seara. Pe scurt problema mea este urmatoarea. Sunt plecat in Marea Britanie din anul 2016. In iunie 2017, dupa ce tarifele de roaming au fost eliminate, ... (vezi toată discuția)
Problema abonament cosmote catalynp catalynp Buna ziua, Am avut un abonament la cosmote din 2009,valabil 2 ani. Am facut cerere de renuntare la abonament in august 2014 si mi s-a acceptat. Zilele ... (vezi toată discuția)