Sesizati superiorii, asta chiar e... nu zic cum ca n-am voie. Ma refer la raspuns.
Pe adresa de e-mail a ANPC office@anpc.ro ne puteţi scrie numai în situaţia în care nu sunteţi multumit de modul în care a fost rezolvată petiţia dumneavoastră de către Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor la care a fost depusă sau Comisariatul nu a răspuns în termenul prevăzut de lege.
Subliniati doua aspecte:
- raspunsul primit este intemeiat pe o prevedere care nu corespunde formei actuale a OG 99/2000, care a fost completata prin OUG nr. 22/2012, aprobata prin Legea 197/2013 (insiruirea de acte normative o sa le arate ca stiti despre ce vorbiti)
- in magazinul la care doriti legitimatie se practica preturi diferentiate si exista clienti persoane fizice (ati scris
Dar magazinul A vinde la preţ tip engros si la pret en detail, iar o domnisoara de la relatii clienti m-a informat ca pot ruga un client sa-mi permita sa intru deodata cu el, apoi la casa sa rog din nou un client sa imi permita sa platesc cu legitimatia lui.)
Mai mult de atat nu stiu ce ati putea face.
In legatura cu refuzul primit de la Relatii cu clientii, nu domnisoara de acolo e de vina. Asa o fi politica firmei mai nou, or fi decis sa nu mai dea legitimatii persoanelor fizice si pentru ca pe vremuri faceau acum nu pot sa le anuleze. Zic si eu, nu le iau apararea... incerc sa gasesc o explicatie.
Pun un link aici, poate e cineva interesat de articolul modificat.
[ link extern ]
Mi-am amintit ca prin 2007-2008 (nu mai stiu exact) aveam si eu legitimatie pe persoana fizica pentru un cash&carry si cred ca e acela de care ziceti dvs. Firma noastra cumpara de la ei si ne-au dat posibilitatea ca, pe baza de tabel, sa primim legitimatii pe persoana fizica. Sigur, atunci aveau un singur pret la raft.
Pentru ca e la 100 km distanta am facut cumparaturi doar de cateva ori de-acolo. Nici n-o mai am, am dat-o cuiva care nu mi-a mai inapoiat-o :) O sa intreb daca o mai foloseste.