Nu..
Până la urmă am făcut o investigație proprie și am sunat la firmele de curierat până am ajuns la curierul care mi-a livrat produsul, care și-a amintit de această livrare și mi-a returnat banii, pentru că într-adevăr pe ramburs era specificat 0 lei. Eu nu am știut acest lucru, credeam că metoda de plata e ramburs la curier și am făcut plata pro-bono, fara să mă mai intereseze altceva și fără să cer chitanța. In sfârșit, după ce curierul mi-a innapoiat banii, am făcut transfer bancar către furnizor (aparent asta era metoda de plata pe care NU mi-au comunicat-o) și am încheiat subiectul, însă dacă nu ajungeam la curierul respectiv as fi ajuns la judecată (m-a sunat directorul general însuși să mă anunțe).
În sfârșit, cel mai probabil as fi câștigat în instanță având în vedere factura emisa fără contract și angajament, neglijența de a specifica metoda de plată, clauzele din parteneriatul furnizor-curier (care cel mai probabil nu a fost respectat "pe undeva" și as fi introdus firma ca intervenient forțat), însă evident că nu voiam să trec prin așa ceva.
Recunosc că poate am o parte din vina (mai mult din cauza neatenției/nepăsării), însă nici să ajung sa fiu amenințat cu judecata daca nu plătesc a doua oară cu virament bancar (prima a fost plata cash) nu ar fi trebuit sa se întâmple - vorbim de un business mărișor (supermarket cash and carry).
adriandimitriu a scris:
Nu ați primit chitanță?