Buna ziua,
in 04/2005 mi-am facut un MasterCars reincarcabil in euro la BRD.
Pe acest card trebuia sa las la sf. anului 10 euro, comision ptr gestionarea cardului, ceea ce nu am facut din primul an intrucat am uitat, fiind plecat in strainatate, nu am primit nici o instiintare de aceasta datorie (mail tel sau scrisoare), desi primesc destul de des comunicari de la ei la adresa mea referitor la contul de pensii care il am cu ei deschis in ultimul an de cand muncesc in tara.
Acum ma vad inscris la biroul de credite ptr o descopere neautorizata pe card(in 2007) de circa 3 mil.
Sunt curios daca banca a procedat corect raportand datoria ca fiind un credit, ceea ce nu am avut si nici nu am cerut la ei sau descoperire ptr care nu am semnat nimic.
De asemenea sunt curios de ce banca a tinut cardul deschis inca un an 04.2006-04.2007 (pana la data la care a expirat pe 04/2007).
De ce nu au procedat spre a recupera datoria dupa 30 zile de la inregistrarea neplatii?
Am sunat la call centru la ei si am intrebat ce se poate intampla in coditiile actuale daca as cere un acelasi tip de card si nu as lasa diponibil pe el comisionul bancii la sf de an, operatul mi-a confirmat ca nu se inregistreaza la biroul de credit, dar verificand vad ca sunt inregistrat.
Cum rezulta datoria inregistrata in data de 04/2006 si vazind ca nu e platita in 30 zile banca nu trebuia sa se sesizeze ptr recuperarea comisionul, sa caute sa recupereze prin metodele legale conf. registratiei, altfel in mod normal in lipsa platii acum nu ar fi trebuit sa fie prescrisa?
Ei au lasat sa creasca datoria si au calculat si urmatorul an comunicand in 2007 datoria mea la biroul de credite.
E normal sa fiu in arhiva lor ptr neplata comisonului?
DIn ce data are banca BRD acord cu biroul de Credite? Exista posibilitatea ca in 04/2005 sa nu fi avut acord cu ei deci sa nu ar fi avut dreptul sa comunice datele mele intrucat nu au acordul meu semnat?
Daca poate cineva sa ma lamureasca,
multumesc anticipat
Marius
Pentru a avea niste raspunsuri la toate intrebarile dvs. va trebui sa lecturati contractul pe care l-ati semnat la primirea cardului si apoi puteti invoca nerespectarea acelor dispozitii inserate in contract.
Am verificat la BRD , am avut intradevar o carte de Debit si la expirarea ei in 2007 am fost inscris gresit la Biroul de Credit ca avand un produs de credit Revolving si o Carte de Credit (ceea ce nu am avut pana acum si nici nu existau conditiile de a le avea intrucat eram in strainatate).
Conform "Situaţia înscrierii la Biroul de Credit" si contractului meu ptr un card de debit datele sunt gresite la Biroul de Credit.
Am facut cerere ptr. a 2a oara la BRD ptr a se verifica inregstrarea mea si am vorbit cu un consilier care m-a asigurat ca datele vor fi sterse.
Conform datelor din situatia mea de la Biroul de Credit am cerut din data de 06-10-2008 de 4 ori la 2 banci un credit de consum si pana azi mi-a fost refuzat datorita Biroului de Credit
Intrucat BRD-ul a comunicat gresit sau dupa cum spun ei e posibil sa fi gresit inscrierea Biroul de Credite, si m-au pus ei atat pe drumuri, nu ar trebui eu sa cer daune pentru afectarea intereselor mele economice, incalcarea dreptului la privacy? Pana la urma s-au comunicat date false despre persoana mea.
Restanta fantoma
sorincosma
Buna seara
Am incercat sa scot de la o banca un card avantaj dar mi se spune ca nu pot pentru ca in baza de date figurez cu o restanta de 13 ron de 71 zile ... (vezi toată discuția)