Va rog sa ma sfatuiti in urmatoarea problema cu care ma confrunt si este extrem de urgenta:
In anul 2011 s-a incheiat CIM nr. X pe perioada nedeterminata cu angajatorul. In anul 2014 CIM nr. X a incetat cu acordul partilor. In intervalul de derulare a CIM X au fost cateva modificari (de natura salariala si altele) care au impus incheierea de acte aditionale iar la incetarea CIM X, bineinteles, decizia de incetare. Toate documentele fac referire la acelasi nr. X a CIM.
In anul 2014 cand CIM X a incetat, s-a incheiat CIM Y pe perioada determinata de 1.6 luni cu acelasi angajator. Acum a expirat perioada CIM Y si angajatorul a fost nevoit sa elibereze adeverinta de vechime si extras din Revisal. pt CIM X si Y.
Problema: In extrasul din revisal nr. CIM X nu corespunde cu numarul CIM incheiat in forma scrisa. :oops:
Ce se poate face???? CIM X a incetat de un an si jumatate!!!!!
Mentionez faptul ca angajatul a folosit CIM X in forma scrisa pentru diverse activitati, inclusiv la banca.De asemenea, acum este nevoit sa prezinte adeverinte vechime la ANOFM pentru somaj si nu stie cum sa procedeze pentru a nu avea probleme.