Pentru stampila, registrul inventar si registrul jurnal de incasari si plati consider ca nu trebuie facute alte documente pe langa cele de achizitie, deoarece pot fi considerate materiale nestocate.
Chitantele si facturile au regim special de inseriere si numerotare. Se intocmeste o decizie in acest sens si se inventariaza anual.
Registre avocati
B06D4N
Am inteles ca ne trebuie registre gen:
- Un registru de încasări şi plăţi (cod 14-1-1/b);
- Un registru inventar (cod 14-1-2/a)
Daca stie cineva de ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.