avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 778 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Perturbarea linistii la domiciliu
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Perturbarea linistii la domiciliu

Buna ziua,

De jumatate de an vecina mea de jos, o femeie in varsta, se uita la televizor (posibil la antena 1 sau la un program unde se vorbeste in contiinu) de la o ora variata pana dimineata la 5. Sunt deranjat de televizorul ei si nu pot dormii din cauza acesteia. Am lasat-o,am inteles este in varsta sta singura dar de curand am avut o problema cu aceasta si am constatat ca nu este sanatoasa (nu vreau sa o jignesc) si foarte posibil sa fi prins pica. Daca o reclam sigur voi fi reclamat la randul meu. Mentionez faptul ca ascult muzica (ocazional) pana in ora 20:00 la volum decent. Exista o lege care mentioneaza ceva despre reclamatiile din ura? Am 2 martori care pot sa afirme zgomotul produs de televizor. Voi incerca sa vorbesc cu vecina sa vedem daca va intelege.
Ultima modificare: Joi, 24 Decembrie 2015
anonymousss, utilizator
Cel mai recent răspuns: Liliana Gradinaru , Avocat 16:12, 24 Decembrie 2015
anonymousss a scris:


. Exista o lege care mentioneaza ceva despre reclamatiile din ura?



Nu exista astfel de prevedere in vigoare
Avand in vedere ca locuiti in imobil de locuit in comun,incercati sa solutionati cu multa intelegere,intelepciune si cu toleranta
ynocentta a scris:

anonymousss a scris:


. Exista o lege care mentioneaza ceva despre reclamatiile din ura?



Nu exista astfel de prevedere in vigoare
Avand in vedere ca locuiti in imobil de locuit in comun,incercati sa solutionati cu multa intelegere,intelepciune si cu toleranta

Multumesc de raspuns dar nu este o solutie. O sa apelez la politie daca nu va intelege dansa. Dar vreau sa stiu daca este o problema daca ascult muzica pana in ora 20:00. Exista o limita de dB legala?