Am o polita de asigurare pt smartphone care ma obliga sa notific asiguratorul in max.5 zile lucratoare despre avarierea produsului asigurat.Necunoscand aceasta clauza, pe care n-am negociat-o cu asiguratorul ci mi-a fost impusa, am intarziat a face notificarea telefonica in acest termen, cu aprox.2 luni, personal socotind ca nu ar putea sa apara vreo problema legata de aceasta intarziere.Fireste ca m-am inselat si solicitarea de despagubire mi-a fost refuzata chiar din acest motiv de intarziere.Intarzierea nu se datoreaza delasarii mele ci prioritatilor pe care le-am avut in aceasta perioada,altele decat grija fata de telefonul mobil.Asadar, fiind de buna credinta, am raportat in mod cinstit asiguratorului despre imprejurarile sii data la care s-a intamplat evenimentul asigurat si am fost refuzat.O deductie logica ar fi ca trebuia sa adopt o pozitie necinstita, mincinoasa, deloc comfortabila mie si sa fi spus asiguratorului ca evenimentul s-a petrecut cu 2-3 zile in urma si astfel sa ma incadrez in termenul prevazut si sa beneficiez de despagubire.Cu alte cuvinte, am jucat cinstit si am pierdut.Chiar trebuie sa fii mincinos si hot ca sa reusesti ceva in tara asta?Credeti ca aceasta clauza despre care v-am spus este abuziva?
Din nefericire pentru dv clauza nu este abuziva.Daca ar fi fost vorba de 24 ore da, ati fi putut spune intr-o oarecare masura ca este abuziva.Clauza este specificata in contract, asadar nu v-a fost impusa.Este clauza standard , aveati posibilitatea sa nu incheiati polita respectiva daca termenul de 5 zile vi se parea ca fiind prea mic.