In anul trecut am avut 3 chitantiere si 3 facturiere completate.
Intreabarile mele sun :
1. Pot sa continui chitantierul din anul trecut ? Sau trebuie sa incep altul nou ? Idem pentru facturier
2. Ce inventar trebuie sa fac ? este ceva tipizat ? Sau trebuie sa fac o declaratie cu facturi si chitante folosite. Un exemplu mi-ar fi de foarte mare ajutor
3. In prima luna din an ce declaratii trebuie sa depun la finainte ?
Emiteti o decizie de alocare serie si numar la facturi, chitante, etc. pentru anul 2016, si numaratoarea continua de unde ati ramas anul trecut. Da, folositi in continuare carnetele cu facturi si chitante pana se vor termina.
Mai asteptati putin sa apara informatiile pentru ianuarie.
Factura proforma pfa
poAdina
Buna ziua, Am PFA- norma de venit, partida simpla, confectionare si comercializare bijuterii handmade. Trebuie sa las pentru vanzare, intr-un loc, cateva ... (vezi toată discuția)