avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 925 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general casa de marcat fiscala
Discuție deschisă în Contabilitate în general

casa de marcat fiscala

Am si eu o Intreprindere Individuala , cu activitate conform cod CAEN :
4321- Lucrari de instalatii electrice,
4322- Lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionat;
Activitati care se desfasoara la beneficiari si/sau in afara sediilor proprii.
Si vreau sa stiu daca este obligatorie casa de marcat fiscala deoarece in OG 28/1999 cu completarile la zi se specifica la art. 2 alin.l ca se excepteaza de la prevederile art. 1 alin. 1" serviciile de instalatii, reparatiisi intretinere a bunurilor, efectuate la domiciliul clientului
Cel mai recent răspuns: petricia , utilizator 16:38, 24 Noiembrie 2009
B-)Nu aveti nevoie de casa de marcat fiscalizata!
Domnule Oltenici,
conform OG 28/1999 actualizata la data de 27/02/2006,art.2,alin.L- serviciile de instalatii, reparatii si intretinere a bunurilor, efectuate la domiciliul clientului precum si art.2,alin.O-efectuarea lucrarilor de constructii, reparatii, amenajari si intretinere de locuinte sunt exceptate de la obligatia de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale.
In acest caz,va rog adresati-va unei societati specializate pt emitere de facturier si chitantier.
Ultima modificare: Marți, 28 Iulie 2009
ELENA SCUMPU, Consultant fiscal
Buna seara!
Am infiintat PF in anul 2002 si inca de atunci am facturier si chitantier, dar in aprilie am modificat forma de organizare care s-a transformat in II ,iar la inceputul lunii iulie am primit o instiintate de la inspectia fiscala prin care mi se comunica faptul ca "avem onoarea sa va anuntam ca in perioada ------- , ve-ti mface obiectul unui control fiscal ----" etc, am luat legatura cu inspectorul fiscal care a zis ca imi trebuie casa de marcat fiscala, am cumparat-o si am vrut sa o imregistrez la DGFP , dar cei de la biroul de inregistrare nu au vrut sa o inregistreze spunind ca nu imi este necesara, sfatuindu-ma sa fac o cerere la directorul DGFP judetene prin care sa mi se comunice aficial daca imi este necesara sau nu, acum astept raspunsul lor.
Mi se mai solicita si Registru-inventar , pe care cu greu l-am obtinut pt ca l-am comandat la tipografie si nu stiu ce trebui sa trec in el?
Se trece sculele achizitionate, stampilele, imprimanta, registrele, consumabilele pt. imprimanta, comsumabilele pt. scule?

Daca ma ptuteti lamuri astept raspunsul dv.

Va multumesc!
In registrul inventar se trec obiectele cumparate, existente in stoc la final an. (nu consumabile imprimanta)
Stimati domni,
Intrebarea mea este urmatoarea:
- daca societatea la care lucrez vinde reviste iar unul dintre angajati pleca intr-o alta localitate in perioada weekend-ului , poate lua si folosi acea casa de marcat?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Salut, daca dețin un pfa cu cod caen 4322-lucrari de instalatii ... eduard56463 eduard56463 SALUT, daca dețin un pfa cu cod caen 4322-Lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionat) Si prestez servicii doar la SRL URI SI PFA URI ... (vezi toată discuția)
Chitanta sau bon fiscal ? theya_05 theya_05 un PFA care are ca obiect de activitate amenajari interioare trebuie sa emita bon fiscal persoanelor fizice carora le presteaza servicii sau poate emite ... (vezi toată discuția)
Doresc sa înființez un pfa . Maianu Maianu Doresc sa înființez un PFA . Ma puteți indruma ce coduri CAEN trebuie sa aleg pentru recondiționat uși ( vopsit și colantat) și pentru recondiționat ... (vezi toată discuția)