Buna seara,
Ma confrunt cu o problema si sper ca dvs sa ma puteti lamuri din detaliile pe care foarte pe scurt incerc sa vi le ofer.
Am parasit de curand compania in care am activat in ultimii 5 ani (decizia nu neaparat imi apartine compania intrand in insolventa a trebuit sa imi stabilizez venitul), am plecat conform art 55 litera b, cu acordul partilor la o data stabilita fara preaviz si nu a fost nici o problema. Mai aveam insa 6 zile de concediu neefectuat si le-am luat in intervalul 23,24,28,29,30,31 decembrie, compania motivand ca nu ar vrea sa mi le plateasca si ca e mai bine sa le iau, doar ca a doua zi a sosit un mail in care eram anuntati ca 24 si 31 dec. sunt zile libere de la companie. Dupa calculele mele, asta inseamna ca am primit/efectuat doar 4 din cele 6 zile de concediu, crezand oarecum ca cele 2 imi vor fi platite.
Directoarea de Hr din companie, imi spune ca nu am dreptul sa mi se plateasca acele 2 zile deoarece eu am plecat din firma (in concediu) in 22 si decizia liberelor s-a dat in 23 adica...cand eu nu mai eram in firma. Argumentul meu este ca nu mai eram fizic in firma (plecand in concediu) dar conform deciziei contractul meu inceta la 01.01.2016 cu compania, deci eram inca angajatul lor si pe 23 decembrie.
Ma puteti lamuri va rog daca am dreptul la plata celor 2 zile de concediu sau nu?
va multumesc tare mult!