Buna ziua,
Cu toate că în legislaţia privind funcţionarea asociaţiilor de locatari nu se prevede clar un orar de funcţionare a casieriei, se recomandă un program de cel puţin două zile pe săptămână, a câte două ore, după-amiaza. Mai mult decât atât, reglementările obligă ca programul, odată fixat, să fie afişat la avizierul asociaţiei şi respectat. Desi a fost sedinta cu membrii de asociatie in care s-a cerut stabilirea locului si programului de caserie, presedintele de asociatie vrea ca incasarile sa se faca doua zile din luna ( 28,29 ) intre orele( 18,30-20) , in apartamentul unei doamne ( desi membrii asociatiei nu au hotarat acest lucru ) Este legal acest lucru??? Cine are obligatia sa verifice apometrele din apartament in cazul unor suspiciuni? Cine poate verifica financiar-contabil asociatia in cazul in care presenintele si comisia de cenzori nu dau voie mebrilor sa faca aceste verificari ?? Va multumesc pentru ajutor
Adunarea generala sau comitetul executiv detin competenta sa hotarasca programul de incasare si locatia unde urmeaza sa se faca colectarea cotelor individuale de intretinere
Nu este de preferat ca activitatea de colectarea cotelor individuale de intretinere si depozitarea sumelor sa fie depozitate la domiciliul locatarilor
De regula asociatia de proprietari dispune utilizarea parti comune ex uscatorie drept sediu administrativ si casierie,unde la data si ora hotarata locatarii pot achita cotele individuale de intretinere
Apometrele se verifica de catre presedinte,administrator,comitet executiv
Pentru verificare activitate documente asociatie de proprietari se poate apela la disp art 55 din L nr 230/2007 sau partea interesata poate contracta personal verificare financiar contabila prin persoana specializata si acreditata CECCAR
Plata intretinerii
alicep
Buna seara! Am aflat de curand ca pot plati intretinerea varsand banii in contul asociatiei. Administratorul,care e si casier,are program de incasari doar 2 ... (vezi toată discuția)