avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 558 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitatea bugetară şi a ... Viza CFP
Discuție deschisă în Contabilitatea bugetară şi a serviciilor externalizate

Viza CFP

Buna ziua,

Ce responsabilitate implica viza CFP in institutiile publice .
Lucrez ca inspector de specialitate intr-o institutie subordonata Primariei ( de profesie sunt economist) si voi fi delegata la B Financiar Contabilitate pentru viza CFP .
Ce presupune aceasta atributie ? ( Am vechime de 2 ani in sistemul bugetar si 13 ani in sistem privat - contabilitate primara . )
De ce trebuie sa am eu aceasta "atributiune ", ma gandesc ca ar trebui sa fac altceva ( furnizori , clienti) , iar viza CFP mi se pare normal sa fie sarcina contabilului sef sau cineva din contabilitate care cunoaste mai bine circuitul documentelor si cum este organizata activitatea in institutia noastra .

VA MULTUMESC !!!

Astept raspunsul !!!

Cu stima ,
Cel mai recent răspuns: carmen01011958 , moderator 17:36, 22 Februarie 2016
Consultați ordinul 923 din 11 iulie 2014pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv şi a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfăşoară activitatea de control financiar preventiv propriu
[ link extern ]

În anexa 2(pagina 111) veți găsi codul specific de norme profesionale pentru persoanele care exercită activitatea de control financiar preventiv propriu: condiţiile necesare a fi îndeplinite de persoanele ce se numesc în activitatea de control financiar preventiv propriu şi principiile care stau la baza exercitării acestei activităţi,

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Viza cfp + ordine si obligativitate: semnaturi si vize facturi? oanaportar oanaportar Va rog sa ma ajutati cu un sfat in domeniul contabilitatii cu privire la urmatoarea problema: - este vorba despre o publica - colegul meu, economist, a ... (vezi toată discuția)