avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1254 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Dilema referitoare la contract de vanzare-cumparare ...
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Dilema referitoare la contract de vanzare-cumparare apartament, incheiat cu primaria

Buna seara,
ma confrunt cu urmatoarea problema:
In anul 1998 am incheiat cu primaria un precontract de vanzare-cumparare a unui apartament. Mi s-a cerut un avans, pe care l-am achitat.
In anul 2000 am semnat contractul de vanzare cumparare (in rate) care are o anexa in care este detaliat modul de calcul al ratelor lunare.
Am achitat ratele astfel: in fiecare luna, timp de 15 ani trebuia sa mergem la un birou unde ni se intocmea un document numit "Nota de plata" in care era trecuta o suma (intotdeauna aceeasi); cu acest document mergeam la casieria primariei unde achitam suma respectiva.
In luna decembrie 2015 am achitat ultima rata, contractul a ajuns la termen si ne-am trezit cu o instiintare de plata in care ni se comunica sec ca figuram in evidentele lor cu o datorie pe care trebuie sa o achitam in 60 zile.
Am trimis evident o adresa in care am solicitat clarificari si o copie a evidentei platilor pe care le-am efectuat.
Am primit un raspuns care se numeste "Nota de calcul lichidare rate" si fisele de cont privitoare la evidenta platilor. Am constatat cu stupoare ca in acesti 15 ani, pe notele de plata pe baza carora efectuam platile functionarul primariei a trecut, lunar, o suma mai mica decat cea stabilita ca rata lunara in contractul de vanzare-cumparare iar nota de calcul lichidare rate contine un cu totul alt mod de calcul decat cel din anexa contractului pe care l-am semnat. Este evident ca am de achitat o diferenta de bani insa nu inteleg de ce mi se cer majorari (pt. 15 ani) dat fiind ca am platit exact sumele de plata trecute pe formularul Nota de plata si ca fara acest document nu puteam efectua nici o plata Pentru mine este evident ca un functionar a intocmit gresit timp de 15 ani documentul si mi-a stabilit gresit suma de plata. Ce pot face in aceasta situatie? Nu ma deranjeaza atat de mult suma care mi se cere acum cat faptul ca cineva nu si-a indeplinit obligatiile de serviciu iar acum trebuie sa platesc tot eu...
Multumesc pentru orice sugestie.

Alte discuții în legătură

Despre reabilitare Cristina Mihalcea Cristina Mihalcea Daca se vinde un apartament intr-un bloc recent reabilitat, neachitat integral costul reabilitari/apartament (se achita in rate lunare), cine are obligatia de ... (vezi toată discuția)
Act care sa confirme plata sumei datorata ? - cerut de salariat oanaportar oanaportar Buna ziua ! Va rog frumos sa imi dati un sfat cum ar trebui sa procedeze institutia in urmatorul caz: - institutia a data in judecata un fost ... (vezi toată discuția)
Teren agricol "vandut" impozitul la mine...ce este de facut..va rog.. adriati999 adriati999 Parintii,frate si sora vand aprox.8ha teren extravilan catre o firma din sat ce a cumparat de la mai multi locuitori in acelasi an.Se face un contract de ... (vezi toată discuția)