avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 332 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Frigider reparat gratuit de catre reprezentanta in ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Frigider reparat gratuit de catre reprezentanta in afara garantiei

Buna ziua,
in anul 2009 am achizitionat un frigider nou care a functionat perfect pana in toamna anului 2015. Ulterior mi-am dat seama ca motorul acestuia functioneaza fara oprire si face un zgomot ciudat, moment in care am sunat la reprezentanta producatorului. Desi frigiderul iesise din garantie, eram dispusa sa platesc pt reparatia acestuia, si am zis ca cel mai indicat e sa apelez la reprezentanta.
Asadar a venit meseriasul acasa, a constatat, a reglat termostatul, urmand ca eu sa urmaresc daca simtomele persista si sa revin cu un telefon daca este cazul, ceea ce s-a si intamplat.
Dupa sarbatori am sunat din nou, a venit omul, a constatat ca e carcasa crepata si trebuie inlocuita. Am facut o cerere catre reprezentata, unde am solicitat "schimbarea carcasei in garantie" (asa mi-a fost indicat de catre omul din service sa scriu), umand sa astept aprobarea cererii in cursul a doua saptamani, si mi s-au cerut 35 lei pt constatare. Dupa ce a trecut acest timp am revenit cu un telefon la service, de unde mi-a fost comunicat faptul ca a fost aprobata schimbarea carcasei si ca o sa ridice frigiderul, in vederea remedierii problemei. Zis si facut! Dar cand am ajuns in service, am pus si eu cateva intrebari, cum ar fi:: daca este un defect de fabricatie din moment ce aceasta carcasa se schimba pe baza garantiei, desi aceasta expirase. Intrebare la care omul a evitat sa imi raspunda. Vecina mea, care isi cumparase un frigider de aceeasi marca, a patit la fel in vara anului trecut insa ea nu a avut inspiratia de a merge la reprezentanta, drept urmare din cauza crapaturii din carcasa, motorul a functionat in continuu si s-a ars, ramanand cu paguba. Lucru ca mi-a fost confirmat si mie de catre d-nul din service, spunadu-mi sa am grija ca pana la aprobarea schimbarii carcasei, sa mai scot din cand in cand frigiderul din priza, ca sa nu se arda motorul, deoarece acesta nu se va schimba in baza garantiei.
Intr-un final, carcasa a fost schimbata, si am primit o garantie de 24 luni. Dar frigiderul mi s-a intors cu usa lovita. Nu este neaparat o problema, avand in vedere ca eram predispusa sa cumpar un frigider nou, insa ce ma fac daca pe parcurs, mai constat si alte probleme? Mentionez faptul ca in momentul in care am lasat frigiderul in service, nu mi s-a intocmit un proces verbal cu stadiul in care se afla, iar la ridicarea frigiderului am primit doar un bon unde se face referire la remediere, acesta nefiind stampilat, si completat corespunzator. Mai exact, perioada de garantie a fost trecuta cu pixul la solicitarea mea.
Multumesc pt timpul acordat!
Ultima modificare: Marți, 19 Ianuarie 2016
Ali_Cipi, utilizator
Cel mai recent răspuns: gi-jane2 , moderator 17:52, 19 Ianuarie 2016
Dacă nu e usa problema, care e atunci? Ce probleme sa mai depistati? Dacă se strica, va luați altul sau îl reparați dacă rentează costul. Frigiderul face 7ani, durata de viata medie e de 8 ani.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Probleme service pav73 pav73 Buna ziua! Anul trecut am achizitionat un autoturism BMW X5 nou de la Banat Car TM, caruia in data de 29.09.2017 i-a fiert motorul , eu fiind anuntat pe bord ... (vezi toată discuția)
Zgomot frigider nou gepop gepop am cumparat un frigider indesit. am platit ca pt unul nou si am primit unul care arata ca de la mana a doua. pe langa alte probleme, cel mai deranjant este ... (vezi toată discuția)
Probleme cu televizorul, ce drepturi am ? laurentiuo laurentiuo am cumparat acum aproximativ 2 luni un televizor led. inca de la inceput am avut probleme cu el in sensul ca mi se deformeaza imaginea ca si cum ar pierde ... (vezi toată discuția)