avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 845 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Impozite şi taxe locale PFA si impozitul pe locuinta
Discuție deschisă în Impozite şi taxe locale

PFA si impozitul pe locuinta

Buna ziua

Locuiesc impreuna cu prietena mea in chirie intr-un apartament in Bucuresti si am si un PFA cu sediul profesional la aceeasi adresa. Pentru locuit am un un contract de inchiriere, iar pentru PFA am un contract de comodat. Proprietarul mi-a semnalat ca este ingrijorat ca va trebui sa plateasca un impozit pe locuinta mult mai mare anul acesta. Intrebarea mea este cum va fi incadrat un astfel de apartament si cum se va calcula impozitul pentru el?
Ar trebui sa mentionez urmatoarele:
- apartamentul nu a fost cumparat, vandut, renovat sau evaluat in ultimii 5 ani
- apartamentul este folosit in principal pentru locuit (repet, mai locuieste inca o persoana impreuna cu mine)
- sunt programator si singura activitate economica ce se desfasoara in apartament se refera la codul pe care il scriu pe laptopul personal si pe care apoi il public prin internet
- lucrez aproximativ 8 ore pe zi in timpul spatamanii
- nu vine nici un client niciodata la sediu, tin legatura cu clientii doar online
- nu am dedus niciodata nici o cheltuiala cu utilitatile pe PFA
Cel mai recent răspuns: mambodaniel , utilizator 21:04, 22 Ianuarie 2016
Nu trebuie sa platiti nimic in plus,activitatea pe care o mentionati o puteti desfasura si calatorind cu metroul de ex.,asta nu inseamna ca veti plati alt tarif la bilet,numai sa nu figurati
undeva ca aveti la locatia respectiva deschis punct de lucru pt vre-o activitate economica

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Contabilitate pfa Macaret Macaret Buna ziua. am infiintat recent un PFA, avand ca activitate realizarea software-ului la comanda. Sediu Social este in apartamentul proprietate personala. Am ... (vezi toată discuția)