Buna ziua!
-Va rog sa-mi spune-ti daca,conform legii pot solicita inlocuirea uni produs in termen de garantie ,este vorba despre o tableta care,intr-o perioada de doua luni este defect(acelasi defect-nu mai porneste)pentru a treia oara.
-O alta problema am cu un telefon a carui baterie nu tine incarcata mai mult de o zi (,fara a vorbi sau fara a folosi netul )si pe care l-am achizitionat de 3 luni.As vrea sa stiu daca vanzatorul are obligatia de a-mi da un alt telefon la schimb caat timp cel defect este la reparat.
1. Discutati cu cei din service, la o problema identica (tableta stricata de 3 ori in interval de doua luni, acelasi defect, care statuse in total o luna in service) am luat legatura cu ei si in loc de produs mi-au trimis negatie de reparare.
2. Nu au aceasta obligatie dar intrebati-i, poate va dau. Daca nu, cereti ca din costul facturii sa fie scazute zilele in care nu v-ati folosit de servicii.