Am urmatoarea problema, pe care am rugamintea sa ma ajutati s-o rezolv.
Pe adresa firmei unde lucrez, s-a primit, din partea unui alt angajator (autoritate publica), in data de 15 ianuarie, o solicitare pentru detasarea mea.
Mi-am dat acordul pentru acest lucru, firma a raspuns pozitiv acestei solicitari si a emis, pe numele subsemnatului o Decizia de detasare, incepand cu data de 20 ianuarie..
Solicitantul nu a avut nici o reactie vis-a-vis de cele de mai sus, lucrurile ramand in suspans.
Firma unde lucrez nu a efectuat modificari in REVISAL si nici nu poate sa-mi spuna ce se intampla.
As dori sa stiu, DIN PUNCT DE VEDERE LEGAL/RESURSE UMANE, ce ar trebui sa faca firma, respectiv eu in aceasta situatie?
Se incalca prin aceasta atitudine ceva reglementari/legi in vigoare?
Multumesc pentru raspuns.
Incepand cu 20.01.2016 , dvs va trebui sa lucrati la societatea la care ati fost detasat.
In acest caz, societatea de la care este detasat salariatul trebuie sa inregistre perioada de detasare in Revisal, astfel va completa :
- denumirea angajatorului unde va fi detasat contractul
- CUI/CIF/CNP al angajatorulu unde va fi detasat contractul
- tara angajatorului unde va fi detasat contractul din lista de valori predefinite
- data inceput detasare
- fata sfarsit detasare.
Angajatorul la care salariatul sunteti detasat, nu are obligatii cu privire la inregistrarea detasarii in Revisal.
Detasarea se inregistreaza anterior inceperii detasarii, conform art.4 alin.1 lit.e din HG 500/2011 .
Netransmiterea registrului in termenele prevazute la art. 4 din HG 500/2011 constituie contraventie , sanctionata de catre ITM cu amenda de la 5.000 lei la 8.000 lei.
Detasare
nicoleta_blu
Va rog sa-mi explicati ce trebuie sa fac pentru a detasa un angajat de pe o firma pe alta, pe aceeasi functie (cand si cum fac detasarea in revisal).
Va ... (vezi toată discuția)