In anul 2014 am contractat un credit de nevoi personale de la Reiffeisen Bank. In luna iunie 2015, prin refinantare cu un credit de la BCR, am rambursat anticipat toata suma creditului, existent la aceea data.
Azi am fost chemata la banmca Reiffeisen si mi s-a comunicat ca am de plata 5000 ron, ca eu nu am inchis contul de la ei, desi am achitat creditul.
Ce pot sa fac in aceasta situatie?
Eu înțeleg că doamna se referă la comisionul de administrare cont, datorat pentru contractul de deschidere de cont. S-a precizat clar că acel credit a fost deja refinațat ceea ce presupune că este achitat integral.
Ce legătură are cu contractul de credit și de unde până unde caracterul de clauză abuzivă a comisionului de administrare cont într-un contract de cont curent?
Comisionul de administrare este abuziv, într-un contract de credit, când OUG 50/2010 prevede expres că acest comision este permis? Fals!
Dacă ați semnat anexa privind costurile contractului de deschidere de cont, atunci cănd ați deschis contul, iar costtul era cel solicitat de bancă, trebuie să îl plătiți. Dacă l-au majorat fără să vă notifice cu 60 de zile înainte, nu îl datorați și cu o plângere la OPC rezolvați problema. Nu este abuziv însă, decât dacă în contractul de credit era asociat cu comisionul de administrare credit, ceea ce nu cred, fiind un contract semnat în 2014 nu are clauze abuzive sigur.