Am un credit de nevoi personale cu ipoteca in chf la care inregistrez restante.
Imi cunosc obligatiile fata de banca, in sensul ca banii pe care i-am luat trebuie returnati, banca nefiind interesata de motivul întârzierilor, oricat de obiective ar fi acestea si stiu ca cei care ma apeleaza din cadrul departamentului de colectare nu fac altceva decat sa-si respecte obligatiile din fisa postului.
Nu ma plang, pentru ca in situatii mea sunt zeci de mii de romani care au contractat credite in aceasta moneda.
In luna decembrie 2015, inregistram o restanta de aprox. 500 de chf, suma pe care am achitat-o in luna ianuarie 2016.
Pana sa achit aceasta suma, banca respectiva mi-a trimis o notificare prin care am fost anuntata ca se declara scadenta creditului, am fost apelata neincetat spunandu-mi-se aceleasi lucruri (:'' banca va urgenteaza sa achitati cat mai repede'', ''veti fi cautata de cineva de la o firma'', '' este singurul venit din familie?'', ''cereti un avans de la locul de munca'', ''cresterea francului este singurul motiv pt care aveti intarzieri''?, ''se va face poprire pe salariu'') si mai nou au trimis la locul de munca o instiintare, potrivit careia in calitate de debitor '' nu am raspuns solicitarilor de a achita sumele restante '' si se solicita sprijin in vederea recuperarii creantei.
Precizez ca inainte de emiterea instiintarii, respectiv 13.01.2016, achitasem 300 de chf, iar la un interval de 7/10 zile diferenta de 200 de chf.
Ma deranjeaza dezinformarea celor de la departamentul respectiv in conditiile in care am raspuns mereu solicitarilor bancii, comunicând mereu cu aceasta.
Ma consider hartuita si doresc sa stiu ce as putea sa fac in acest sens ( pe langa achitarea ratelor).
Astept un raspuns si va multumesc anticipat.
Am si eu aceeasi situatie cu Romcom din Oradea, am fost sfatuit sa ii actioez in instanta. Mie mi-au declarat creditul scadent anticipat fara notificare, cu oate ca in contract scria ca trebuie sa ma notifice si cu toate ca anuntasem consultanta ca voi intarzia peste 30 de zile deoarece sunt plecat. Consultanta lor ma artuieste cu telefoane, e-mailuri, amenintari, vorbe urate. Le-am adus la cunostinta si tot eu am fost de vina, ea ramane in continuare acolo. A,, inteles de la alti clienti ca au aceeasi problema cu ei, cu consultanta respectiva si nimeni din conducere nu face nimic. Presupun ca e o situatie similara. Eu o sa ii actionez in instanta pt hartuire nu am incotro.