Daca acele cheltuieli sunt mai insemnate,ar trebui facuta o dispozitie de incasare si apoi spre sfarsitul lunii una de plata,daca incasarile depasesc platile efectuate.
Am gandit ca fac o dispozitie de incasare cu o anumita valoare ( care nu se aplica la nimic) si folosesc banii ( pentru acoperiea cheltuielilor ) pana cand incasarile depasesc valoarea respectiva, ulterior fac o dispozitie de plata fara aplicarea ce cheltuieli au fost.
Corect asa ? Sau fiecare dispozitie de incasare trebuie sa se refere in mod obligatoriu la o chitanta sau la un bon fiscal)?
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.