avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 575 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Concediu medical in timpul somajului !!!
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Concediu medical in timpul somajului !!!

Buna,
Sunt in somaj de aprox 2 luni iar intre timp sunt si in medical(daca se mai poate spune asa deoarece nu mai lucrez) si nu stiu daca pot sa fac ceva....ma refer la faptul ca eu stand acasa nu pot cauta de lucru. Pot intrerupe somajul pe perioada medicalului? Daca da, atunci voi primii un venit pe acea perioada( daca indemnizatia de somaj e intrerupta) ???
Va rog indrumati-ma cum procedez in situatia de fata...:( Multumesc anticipat
Cel mai recent răspuns: sofia1975 , utilizator 22:43, 27 Noiembrie 2011
Cu perioada concediului medical se prelungeste somajul. Predati certificatul la agentia de somaj .
Pe perioada somajului aveti dreptrul la plata concediilor medicale.

Trebuie sa depuneti la AJOFM concedium medical si adeverinta cu veniturile dvs inainte de somaj din salariu (ultimele 6 luni) pentru a va fi luate in calculul indemnizatiei de concediu medical.

Calculul banilor pe care ii primiti pe medical se face plecand de le media veniturilor dvs pe ultimele 6 luni anterioare lunii in care aveti medical.

Concediul medical suspenda acordarea indemnizatiei (deci se va prelungi corespunzator perioada in care vei avea dreptul la somaj)

Dupa terminarea concediului medical trebuie sa faceti cerere la AJOFM de reluare a platii indemnizatiei de somaj.
Trebuie sa merg eu neaparat la AJOFM cu adeverinta? Pot imputernicii pe cineva?
Nu tsiudaca regulile in privinat asat sunt la fel in toata tara.
la noi, se poate da si o procura simpla pt a depune altcineva medicalul si adeverinta
Va multumesc mult pentru atentia acordata

Alte discuții în legătură