avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 561 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Concediu medical in timpul somajului !!!
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Concediu medical in timpul somajului !!!

Buna,
Sunt in somaj de aprox 2 luni iar intre timp sunt si in medical(daca se mai poate spune asa deoarece nu mai lucrez) si nu stiu daca pot sa fac ceva....ma refer la faptul ca eu stand acasa nu pot cauta de lucru. Pot intrerupe somajul pe perioada medicalului? Daca da, atunci voi primii un venit pe acea perioada( daca indemnizatia de somaj e intrerupta) ???
Va rog indrumati-ma cum procedez in situatia de fata...:( Multumesc anticipat
Cel mai recent răspuns: sofia1975 , utilizator 22:43, 27 Noiembrie 2011
buna
am avut somaj 9 luni si acum sunt angajata luni (m-am angsajat i mediat)dar treaba cu firma nu merge bine .Daca suntem nevoiti sa plecam pot lua somajul
sofia1975 a scris:

buna
am avut somaj 9 luni si acum sunt angajata luni (m-am angsajat i mediat)dar treaba cu firma nu merge bine .Daca suntem nevoiti sa plecam pot lua somajul

Este cam greu de dat cu parerea , intrucat nu ne-ati dat mai multe detalii , si anume:
- ati terminat sau nu primul somaj ?
- daca nu, atunci pe ce perioada a fost incheiat c.i.m.? ... nedeterminata sau determinata.
- care a fost perioada de stagiu luata in calcul pentru primul somaj?
- de cand sunteti din nou angajata ..
am stat toate cele 9 luni in somaj..Contractul este pe per nedeterm.stagiul pt primul somaj este de 6 ani.SUNT angajata de o luna