avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1594 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Desfacere contract in timpul concediului medical
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Desfacere contract in timpul concediului medical

Am facut obiectul unei cercetari disciplinare.
Decizia mi-a fost trimisa in plic si am primit-o pe data de 1-02-2016 si prevedea desfacerea contractului de munca exclusiv din vina mea incepand cu data de 01-02-2016.
Pe data de 29-01-2016,cu 3 zile inainte de primirea deciziei,am intrat in concediu medical.
E normal ca sa mi se desfaca contractul de munca(am decizia scrisa)atata timp cat sunt in medical?
Directoarea in persoana,a amenintat telefonic medicul care mi-a dat concediul cu represalii si i-a reprosat faptul ca mi-a dat acel concediu fara a avea adeverinta de salariat mai noua(eu am depus una din luna a7-a si am promis ca voi solicita si aduce alta adeverinta,nestiind ca voi fi dat afara prin decizie).
Acum,sunt in concediu medical pana pe data de 7-02-2016 inclusiv.
Pot merge sa cer eliberarea unei adeverinte de salariat in aceasta perioada?
Au posibilitatea sa refuze eliberarea acestei adeverinte?
Medicul poate pati ceva ca a acceptat o adeverinta valabila,mai veche cu promisiunea ca voi solicita si aduce alta?
Poate anula cineva acel concediu medical?
Ultima modificare: Joi, 4 Februarie 2016
Cornel Vasile, Consilier juridic
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 12:11, 10 Februarie 2016
Art. 60 C.mun.
(1) Concedierea salariatilor nu poate fi dispusa:

a) pe durata incapacitatii temporare de munca, stabilita prin certificat medical conform legii;
.....
(2) Prevederile alin. (1) nu se aplica in cazul concedierii pentru motive ce intervin ca urmare a reorganizarii judiciare, a falimentului sau a dizolvarii angajatorului, in conditiile legii.


Pot merge sa cer eliberarea unei adeverinte de salariat in aceasta perioada?