avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 284 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Trebuie sa platesc o usa sparta pe exterior nesparta ...
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Trebuie sa platesc o usa sparta pe exterior nesparta de mine?

Salut! Sunt student in Craiova si locuiesc intr-un camin studentesc. Ideea este ca luni cand am venit am observat ca este usa de la camera deteriorata (are gaura in ea). Urmatoarea zi a venit la noi in camera o doamna trimisa de administrator ca sa ne puna in vedere ca avem 10 zile termen sa punem noua usa, desi nu am spart-o noi (eu si colegii de camera). Am semnat acel act pus in fata ca am luat la cunostiinta, nu ca si acceptam sa platim. Dupa cateva zile in care noi nu am pus usa, astazi administratorul a inceput sa se rasteasca la un coleg ca trebuie sa punem usa si ca daca nu o punem in 10 zile cheama politia. Nu este vina noastra ca exista camere de luat vederi in tot caminul mai putin la etajul la care noi locuim. Mentionez ca avem un caiet in care trebuie sa trecem tot ce avem defect in camera, am trecut usa de 2 ori in 2 zile diferite, administratorul a spus sa nu mai trecem usa in acel caiet ca nu avem voie sa trecem asa ceva. Nu sunt deloc de acord cu el si o sa trec si in aceasta seara usa in caiet. Din pacate nu am acces la contrac deoarece el se afla acasa.
Sunt obligat sa platesc aceea usa? Daca noua ni s-ar fi furat laptop-urile din camera trebuia sa cautam noi vinovatul (administratorul spune ca noi trebuie sa cautam vinovatul pentru usa sparta) ? #-o
Ce pot eu sa fac sa nu platesc usa? Nu am spart-o eu si nu vreau sa o platesc.
Ce pot sa fac in privinta acestui administrator? Nu este normal sa le vorbeaca urat studentilor (de la ton ridicat pana la injuraturi).
Ultima modificare: Joi, 4 Februarie 2016
valentin0001, utilizator
Cel mai recent răspuns: valentin0001 , utilizator 14:28, 4 Februarie 2016