avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 935 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Pajistile comunale
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Pajistile comunale

Buna seara, ma numesc Naomi, sunt studenta si detin un efectiv de 100 oi, sunt inscrisa in Asociatie comunei din care fac parte si in aproximativ 6 luni am depus mai multe cererii sa imi acorde si mie pasune dar sunt refuzata si trimisa de la Asociatie la Primarie, deoarece aceasta nu detine toate suprafetele de pasune a comunei, iar cand ajung cu cerere la Primarie aceasta imi respinge cererea deoarece nu raspund de membri Asociatiei. Ce ar trebui sa fac, va rog anticipat sa ma ajutati. Va multumesc
Cel mai recent răspuns: legalmgm , utilizator 14:43, 14 Februarie 2016
Studiati:
- Legea 214/2011 pentru organizarea, administrarea si exploatarea pajistilor, publicata in Monitorul Oficial, Partea I nr. 819 din 21 noiembrie 2011
- Ordonanţa de urgenţă nr. 34/2013 privind organizarea, administrarea şi exploatarea pajiştilor permanente şi pentru modificarea şi completarea Legii fondului funciar nr. 18/1991
- Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 54/2006 privind regimul contractelor de concesiune de bunuri proprietate publică, aprobată cu modificări prin Legea nr. 22/2007.
- Ordinul nr. 407/2.051/2013 pentru aprobarea contractelor-cadru de concesiune şi închiriere a suprafeţelor de pajişti aflate în domeniul public/privat al comunelor, oraşelor, respectiv al municipiilor

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pasunatul abuziv pe pasunea comunala johnnydanut johnnydanut Buna ziua! Sunt presdintele unei asociatii a crescatorilor de animale ce a concesionat de la primarie pasunea comunala si din cand in cand gasesc pe aceasta ... (vezi toată discuția)