avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 888 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Intrebare reluare munca dupa concediu medical
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Intrebare reluare munca dupa concediu medical

Buna ziua, lucrez ca si agent de paza in ture de 12/24 si 12/48. M-am imbolnavit si am primit concediu medica pe 5 zile (luni-vineri). Intrebarea mea este ca angajatorul ma poate chema deja sambata sau duminica la lucru sau numai de saptamana viitoare de luni?
Cel mai recent răspuns: robert19841209 , utilizator 19:02, 15 Februarie 2016
Revenirea dvs la locul de munca se va face dupa terminarea concediului medical.

Sambata/duminica este tura dvs?
Teoretic tura mea ar fi fost de sambata noaptea spre duminica, dar acuma se vor modifica turele fiindca vor ramane numai 3 colegii si vor fi in ture de 12/24 pana eu sunt in concediu medical. Sa inteleg atuncea daca vrea ma poate chema deja in tura de sambata dimiceata la servici?
Da, daca angajatorul decide sa va cheme la munca in tura de sambata dimineata, atunci o poate face.
Am inteles, va multumesc frumos de raspuns.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Șomaj tehnic - la o societate, din motive economice, angajatorul ... anymaryh anymaryh Șomaj tehnic - la o societate, din motive economice, angajatorul intenționează sa acorde șomaj tehnic, salariaților. Programul este pe ture 12/24, ... (vezi toată discuția)
Buna ziua,daca lucrezi in ture 12/24-12/48 iar ultima tura fiind ... Justme1701 Justme1701 Buna ziua,daca lucrezi in ture 12/24-12/48 iar ultima tura fiind vineri noapte 14 aprilie,si duminica si luni este zi libera pentru toata lumea din firma,este ... (vezi toată discuția)