avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 795 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Achiziţii publice Achizitii publice, organizare
Discuție deschisă în Achiziţii publice

Achizitii publice, organizare

Buna seara.
Va rog sa ma lamuriti:
O firma cu 1700 angajati trebuie sa aplice legislatia achizitiilor publice.
. Trebuie sa aiba un compartiment distinct de achizitii care sa se ocupe numai cu aceasta activitate?
Ce pregatire (meserie) trebuie sa aiba seful acestui compartiment? este indicat sa fie un inginer?
Cine stabileste procedura de achizitie? Este sarcina compartimentului tehnic care face caietul de sarcini?
Va multumesc mult pentru clarificari.
Cel mai recent răspuns: vlad nicolae , moderator 09:58, 22 Februarie 2016
art.304^1 din OUG 34 reglementeaza cine ce si cum deruleaza achizitiilor publice.
Sarcinile compartimentului sunt reglementate la nivel general in HG 925, in principal prin cap.I-III.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Un novice in achizitii publice!contestatie caiet sarcini??? nicusorilinca nicusorilinca buna ziua recunosc sunt incepator in acest domeniu interesant-achizitiile publice vreau sa ma lamuriti si pe mine, se poate face contestatie la caietul de ... (vezi toată discuția)
Achizitiile publice si caietul de sarcini - cine intocmeste si semneaza caietul de sarcini? elenaelisa elenaelisa In cadrul unei autoritati contractante cine trebuie sa intocmesca si sa semneze caietul de sarcini? In HG 925/2006 este prevăzut ca directia de specialitate ... (vezi toată discuția)
Achizitii publice- sarcini angajat garga garga Buna ziua. Am si eu o intrebare. Sunt angajata cu studii medii pe postul de lucrator comercial. De curand am fost pusa sa fac parte din comisia de achiziti. ... (vezi toată discuția)