As dori sa aflu care sunt atributiile unui consilier juridic ca membru in cadrul unei comisii de evaluare a ofertelor in vederea atribuirii unui contract de achizitie publica. Mentionez faptul ca in cadrul institutiei noastre functioneaza si Biroul Achizitii, infiintat conform prevederilor OUG nr. 34 din 2006 si in afara de mine, mai este un consilier juridic dar acesta avizaeaza contractele si de aceea nu este numit si ca membru in cadrul acestor co misii. Eu fac parte din comisiile de evaluare ca si membru consilier juridic, da rnu sunt cooptat ca expert pe parcursul procedurii, ci sunt numita inca de la inceput, odata cu ceilalti membrii. De fiecare data particip la toate etapele procedurii, respectiv: la sedinta de deschidere a ofertelor, la evaluarea acestoar studiindu-le atent pe fiecare in parte, la solicitarea de clarificari, la luarea unei hotarari, la atribuirea contractului etc. Dar as dori sa stiu care sunt EXCAT atributiile consilierului juridic intr-o astfel de comisie. Stiu ca pe partea financiara, contabila, tehnica, caiet de sarcini nu trebuie sa ne exprimam un pdv deoarece nu suntem noi specialistii in domeniu. Eu ma ocup de elaborarea modelului de contract, la studierea si analiza documentelor pe care acestia le depun, la formularea unor clarificari pe care le consider necesare etc. Si avand destul de mute probleme in ultima perioada vis a vis de aceasta activitate, mi-am propus sa elaborez un fel de procedura de lucru in acest domeniu pentru a fi prezentata si respectata de catre cei interesati. Eu cred ca facem mult mai mult decat era cazul si nu as vrea sa mai persist in greseala asta, de aceea, va rog frumos, daca ma puteti indruma spre un act normativ expilcit din acest pdv sau daca aveti din intaplare o astfel de procedura sau pur si simplu daca ati auzit sau v-ati lovit de asemenea situatii! Multumesc mult.
Cel mai recent răspuns:
Silvia Aldea , Consilier juridic
23:14, 3 August 2009