avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 645 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Mutare in alt judet ale sediului social al firmei- cum ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Mutare in alt judet ale sediului social al firmei- cum depun concediul medical?

Sunt in concediu medical de doua luni. Astazi am aflat ca sediul social al firmei s-a mutat in alt oras (aproxiamativ 60 km judete diferite). Colegii care lucrau la vechiul sediu si-au depus demisiile (nu s-a acceptat disponibilizarea lor). Va rog respectuos sa-mi spuneti cum sa procedez pentru a putea depune concediul medical, pentru a ridica salariul (mentionez ca perioda de demisie a colegilor mei este aproape de a expira, nu voi putea sa mai iau legatura cu ei, iar eu nu am datorita sanatatii precare, cum sa ajung la noul sediu). Cum sa procedez dupa ce ma voi insanatosi - ce sa cer? Are obligatie angajatorul sa-mi ofere transport? Schimbandu-se sediul s-a schimbat si ITM unde erau depuse cartile de munca?
Cel mai recent răspuns: ionescu.maurelia , utilizator 12:07, 4 August 2009
Puteti trimite concediul medical prin posta cu confirmare de primire.
Aveti grija ca el sa aiba toate stampilel necesare si sa fie semnat de dvs.

Daca sediul firmei este acum in alt judet, cartile de munca se vor transfera la ITM din acel judet.

Banii, cel mai simplu ar fi sa va fie virati pe card, daca aveti.
Altfel puteti da eventual o procura cuiva de incredre pentru a ii ridica de la firma in numel dvs.
Exista posibiliatate ca firma sa vi0-i trimita prin posta.
Cum sa procedez dupa ce ma insanatosesc? M-am interesat, este imposibil sa fac naveta, nu am legatura intre mijloacele de transport, iar programul incepe la 7 AM. Mentionez ca nu am masina.
Va multumesc

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură