Buna ziua,
Va rog sa ma ajutati cu un raspuns. Firma pentru care am fost angajat are sediul in alt judet decat judetul in care am eu domiciliu ( peste 200 km ). In acest caz, pentru a evita sa ma deplasez la sediul firmei, '' patronatul '' are obligatia de a-mi expedia cartea de munca prin posta ? Daca da : exista vreun articol, alineat....etc ? Daca nu are aceasta obligatie, care e calea cea mai sigura si legala pentru a-mi recupera cartea de munca fara insa a mai da ochii cu fostii sefi ?
P.S. : e vorba de o demisie pe care mi-am inaintat-o si in urma careia au cam iesit scantei....
Nu exista prevazuta in legislatia actuala aceasta obligatie a angajatorului de a va trimite prin posta carnetul de munca ...
Puteti lua legatura cu ITM-ul din judetul in care locuiti si sa le explicati ca nu aveti posibilitatea de a va deplasa la fostul loc de munca si sa-i roage pe colegii de la ITM-ul din judetul unde fostul angajator are sediul social sa va expedieze carnetul de munca pe adresa ITM-ului local de unde puteti sa vi-l ridicati.
1 decembrie 2010
lumirazvi
Buna seara,
am 2 intrebari: prima legata de cartea de munca - anul trecut mi-am dat demisia de la firma la care am lucrat si mi s-a spus ca voi primi cartea ... (vezi toată discuția)