Am cumparat un ap. cu 2 cam in 05.11.2015 si m-am mutat in el cu 01.12.2015. Cu toate ca lunile oct. si nov. 2015 nu a locuit nimeni in ap. si caloriferele au fost inchise( cu repartitoare) am fost bagat la plata caldurii fapt care dovedeste ca nu se citesc contoarele.In luna nov. am anuntat Adm. blocului ca unul din repartitoare care era pe caloriferul de la bucatarie l-am gasit cazut, acesta anuntand firma angajata pt. calculul caldurii TECHEM. In luna ianuarie am fost bagat la plata caldurii la pausal pt. tot ap. Daca am un repartitor defect nu era normal sa fiu bagat la plata pausal numai pt. acel calorifer? Nu este normal ca firma respectiva sa colaboreze cu Administratia blocului si cu Presedintele, pt. rezolvarea litigiului, firma fiind angajata de Asociatie? In aceasta situatie eu ce pot face? Va multumesc pt. raspuns.
Dispozitiile in vigoare prevad ca in situatia in care proprietarul nu comunica indexul consum utilitati ,asociatia de proprietar/firma specializata ,va calcula consumul in sistem pausal
In speta prezentata nu exista litigiu firma-asociatie de proprietari ,deoarece repartitorul de cost este instalat in proprietatea dv,respectiv dv va revine obligatia legala de comunicare la termenul stabilit a indexului consum utilitati
Solutionarea se realizeaza direct proprietar-firma,ori dv in calitate de proprietar o perioada nu ati comunicat consumul index consum,iar firma a calculat temeinic consumul in sistem pausal
Eu colaborez f. bine cu aceasta firma (Techem Iasi).
Cu un telefon in prealabil, o discutie cu inginerul de acolo si un mail se rezova imediat orice problema.
Bine, eu vorbesc in numele as. proprietari, dar sesizat de proprietari, ca in cazul expus de dvs.