avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 807 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... Accident cu victima
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

Accident cu victima

in 16 decembrie 2015 am acrosat cu masina un pieton care se afla pe mijlocul drumului la 10-15 metri dupa o trecere de pietoni.precizez ca eram in afara localitati victima consumase bauturi alcoolice si locul nu era iluminat
victima era imbracata in negru totul petrecandu-se la ora 22.40.am aflat ca are 42 de zile de spitalizare .mi sa facut starea tehnica la masina si a iesit foarte bine avand totul nou montat cu 2 zile inainte de accident.as dori sa stiu cat poate dura procesul si ce as putea pati.si dak imi pot recupera permisul de conducere deoarece eu lucrez ca sofer
Cel mai recent răspuns: OmarP , utilizator 02:48, 29 Martie 2016
Vatamarea corporala din culpa este prevazuta de art 196 NCP, iar pedepsele in speta de fata sunt prev de alin 2 "Fapta prevazuta in art. 194 alin. (1) savarsita din culpa se pedepseste cu inchisoare de la 6 luni la 2 ani sau cu amenda" sau de alin.3 "Cand fapta prevăzuta in alin. (2) a fost savarsita ca urmare a nerespectarii dispozitiilor legale sau a masurilor de prevedere pentru exercitiul unei profesii sau meserii ori pentru efectuarea unei anumite activităţi, pedeapsa este închisoarea de la 6 luni la 3 ani sau amenda", insa un factor important in constituie numarul de zile de ingrijiri medicale obtinut in certificatul medico legal, cat si gravitatea leziunilor suferite de partea vatamata.