avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 772 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... Accident cu victima
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

Accident cu victima

in 16 decembrie 2015 am acrosat cu masina un pieton care se afla pe mijlocul drumului la 10-15 metri dupa o trecere de pietoni.precizez ca eram in afara localitati victima consumase bauturi alcoolice si locul nu era iluminat
victima era imbracata in negru totul petrecandu-se la ora 22.40.am aflat ca are 42 de zile de spitalizare .mi sa facut starea tehnica la masina si a iesit foarte bine avand totul nou montat cu 2 zile inainte de accident.as dori sa stiu cat poate dura procesul si ce as putea pati.si dak imi pot recupera permisul de conducere deoarece eu lucrez ca sofer
Cel mai recent răspuns: OmarP , utilizator 02:48, 29 Martie 2016
Unde este logica in cazurile de acest gen?

Daca o persoana merge ilegal pe mijlocul unei strazi si este lovita neintentionat de conducatori auto care circula regulamentar, de ce ar trebui "victima" sa fie despagubita si de ce conducatorul auto este tras la raspundere? Logic ar fi invers.
Ultima modificare: Marți, 29 Martie 2016
OmarP, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Accident rutier alana27 alana27 Acum o luna de zile parinti mei au avut accident de masina,masina o conducea cumnatul meu si alaturi de el a fost nepotul meu,in spate erau parinti mei. A ... (vezi toată discuția)
Accident rutier neacordare de prioritate cu 3 victme CristiHD CristiHD Sunt vinovat intr-un asfel de accident rutier neacordare de prioritate cu 3 victme Circumstante: - am intrat intr-o alta masina fara sa ma asigur - sunt 3 ... (vezi toată discuția)