Va rog sa ma ajutati cu un sfat . De aproximativ 2 an contabila mea in tot ridica semne de intrebare referitor la munca prestata, in sensul ca pana acum am efectuat platile conform spuselor ei fara a comenta prea mult, ba chiar mi-am luat o grija de pe umeri avand incredere totala in ceea ce face (contabilitate, resurse umane, relatia cu RECOM, adm financiara, etc). De la o vreme tot amana sa imi inmaneze dosarele lunare, nu imi mai raspunde la telefon iar raspunsul ei este ca nu trebuie sa imi fac probleme si ca totul este OK, doar ca este un pic cam ocupata. As dori sa stiu cum pot sa verific munca ei dealungul timpului, daca a depus sau nu neclaratile necesare unui SRL, platile efectuate de mine (TVA, impozite, etc) au fost calculate corect si ce sanctiuni risc in acest caz?
Semnele de intrebare au inceput sa apara de cand m au sunat de la finante sa ma intrebe care este codul caen corect, deoarece a fost facuta o declaratie cu 1 an inainte pentru a fi schimbat...
Mergeti la Administratia fiscala de care apartineti si solicitati FISA SINTETICA TOTALA pentru fiecare din impozitele si taxele firmei. In aceste fise sunt evidentiate atat declaratiile depuse cat si platile efectuate de fima pentru stingerea acestor obligatii fiscale.