Lucrez ca gestionar la un magazin de electrocasnice care colecteaza deseuri de la clienti (aparate frigorifice, masini de spalat, etc.) in schimbul unei reduceri din pret sub forma unui cod de discount.
La sfarsitul anului trecut s-a facut o situatie la nivel de companie (si impartita pe gestiuni) din care reiese ca, de cand a inceput colectarea (2013) avem un minus de aproximativ 20000 de lei din gestionarea necorespunzatoare a deseurilor. Practic s-ar fi acordat discount pentru reciclare clientilor fara a se fi colectat deseurile de la ei, cu toate ca nu s-au gasit vinovati de asa ceva si s-au mai schimbat unii gestionari din 2013 si pana in prezent.
Ni se poate imputa aceasta suma, in special anii 2013-2014, in conditiile in care nu s-a tinut o evidenta stricta a desurilor iar depozitarea lor nu a fost facuta in conditiile cele mai bune ? Avem containere de depozitare dar acestea nu sunt securizate (folosim doar lacate pentru inchiderea lor), nu avem paza pentru ele si nici camere de supraveghere in raza lor iar anul trecut au fost si sparte lacatele de 2 ori dar nu s-a luat nici o masura din partea conducerii.
Suma se poate imputa numai daca se constata ca paguba a fost cauzata de dvs.
Art. 255 C.mun.
(1) Cand paguba a fost produsa de mai multi salariati, cuantumul raspunderii fiecaruia se stabileste in raport cu masura in care a contribuit la producerea ei.
(2) Daca masura in care s-a contribuit la producerea pagubei nu poate fi determinata, raspunderea fiecaruia se stabileste proportional cu salariul sau net de la data constatarii pagubei si, atunci cand este cazul, si in functie de timpul efectiv lucrat de la ultimul sau inventar
Gestiune colectiva
silviu1958
Sunt gestionar intr-o gestiune colectiva din noiembrie 2016. La momentul inceperii lucrului nu s-a facut nici un inventar si nu am semnat nici un act prin care ... (vezi toată discuția)