Sunt gestionar intr-o gestiune colectiva din noiembrie 2016. La momentul inceperii lucrului nu s-a facut nici un inventar si nu am semnat nici un act prin care sa preiau gestiunea. Mentionez ca la aceasta firma se practica schimbul de personal intre magazine, fara a se face inventar la sosirea si respectiv la plecarea angajatului din magazinul respectiv. In februarie 2018 s-a facut inventar; in ce masura sunt responsabil de lipsurile constatate ? Mentionez ca in perioada de cand sunt angajat am receptionat si vandut marfuri.
Codul Muncii
art.255
(1) Cand paguba a fost produsa de mai multi salariati, cuantumul raspunderii fiecaruia se stabileste in raport cu masura in care a contribuit la producerea ei.
(2) Daca masura in care s-a contribuit la producerea pagubei nu poate fi determinata, raspunderea fiecaruia se stabileste proportional cu salariul sau net de la data constatarii pagubei si, atunci cand este cazul, si in functie de timpul efectiv lucrat de la ultimul sau inventar.