Buna ziua, am aflat in august 2015, cand am vrut sa inregistrez firma ca platitoare de tva, ca societatea a fost declarata inactiva din luna mai 2015.
Nu am avut nici o comunicare referitor la inactivarea fiscala. Toate declaratiile au fost depuse la timp, impozite si taxe achitate, totul in regula.
Am trimis cu posta, cu confirmare de primire, documentele necesare inregistrarii ca platitor de tva. La ghiseu nu au acceptat dosarul asa ca am ales aceasta varianta. Exista recipisa de primire.
In urma cu 2 saptamani am depus inca o cerere la ANAF pentru comunicarea deciziei de inactivare, fara raspuns pana acum (practic nu stiu de ce a fost inactivata firma).
Pentru reactivare am solicitat controlul ANAF de 4 ori, cu cereri depuse la Registratura ANAF. In luna ianuarie am facut nitel scandal si a inceput controlul pe 4 februarie.
In PV de control se specifica faptul ca trebuie sa platesc TVA-ul aferent cifrei de afaceri incepand cu septembrie 2015 pana in prezent. Nu am colectat TVA, nefiind inregistrat ca platitor, incercand in acest timp reactivarea.
In acelasi PV se mentioneaza si faptul ca se va trimite la Adm Financiara solicitarea de reactivare.
Ce variante de actionare in justitie exista? Avand in vedere ca nu au comunicat decizia de inactivare iar controlul pentru reactivare s-a facut dupa 6 luni? Sunt obligat sa platesc 56.000 lei TVA, fara sa il colectez, fara ca clientii mei sa il poata deduce, practic nevinovat.
Cu stima,
Reactivare srl
EneCosmin
Buna ziua,
In anul 2012 am deschis un SRL-D pe care nu am avut nici o activitate am fost declarat inactiv, doresc sa-l reactivez si sa pornesc activitatea ... (vezi toată discuția)
Firma inactiva
MinolaRaisa120
Am o micro interprindere srl , neplatitoare tva si apar ca fiind firma inactiva .Ce insemna ? Contabila mea spune ca este o eroare pt ca eu sunt neplatitoare ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-urilor acestora.