Buna seara,
Firma la care lucrez a luat astazi o amenda deoarece am trimis un produs la garantie al unul client fara sa ii facem proces verbal de primire pentru service , ulterior la service sa constatat ca monitorul are ecranul spart dar nevizibil din exterior si ca urmare unitatea service a scos monitorul din garantie deoarece clientul nu a vrut sa plateasca contravaloarea reparatiei.
Poate ma ajutati deoarece in leagea 449 nu gasesc niciun articol in care sa se precizeze obligativitatea intocmirii unui proces verbal de primire in service .
Monitorul putea fii lovit lateral nelizibil si clientul sa stie aceasta problema , precizez din nou nu are nici o zgarietura si nici ecranul spart exterior , el a intrat in service cu defectul reclamantului ca afiseaza dungi .
Nu inteleg de ce am luat 1000 de ron amenda cand noi am trimis monitorul in 2 zile la service , nu l-am scos din ambalajul original si cei de la service ne-au trimis poza cu spartura interioara , poza pe care cei de la OPC nici nu au vrut sa o vada .
Eu consider ca si daca am fii facut fisa , si daca am fii pornit monitorul nu aveam de unde sa stim ca este spart ecranul interior neavand dreptul sa il desfacem el fiind in garantie.
Va multumesc anticipat pentru raspunsurile oferite.
Nici eu nu inteleg de ce ati fost amendati dvs., poate ne scrieti in baza caror articole v-au sanctionat.
Nu gasiti in legea 449/2003 ce va intereseaza pe dvs. Aveti un protocol incheiat cu service-ul sau de unde aceasta obligatie de receptionare produs? Am trimis de cateva ori produse in service cu curierul, deci nu le-a verificat decat vizual si le-a impachetat, n-a facut altceva.
Aveti posibilitatea sa contestati amenda in max. 15 zile de la primire, in instanta este posibil ca acea fotografie sa conteze.
Trebuie sa scrie pe PV ceva de genul ''Contravenientul poate achita in cel mult 2 zile lucratoare de la data primirii PV jumatate din minimul amenzii'', n-ar fi rau sa achitati luni 500. Daca va hotarati pentru contestatie si castigati ii veti recupera, daca nu macar platiti ''in rate'' si e mai usor.
nu cei de la service au cerut procesul verbal de primire in service ci cei de la OPC , ei ne-au amendat pentru ca nu trebuia sa trimitem monitorul in service pana nu facem procesul verbal de preluare pentru trimitere in service .