avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1088 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Expertize judiciare şi ... Expertiza informatica
Discuție deschisă în Expertize judiciare şi extrajudiciare

Expertiza informatica

Buna ziua! Sunt studenta in ultimul an la drept, universitatea Bucuresti si dupa cum stiti, usor usor vine licenta :O Imi cer scuze anticipat daca intrebarea mea este deplasata sau pusa in locul nepotrivit.
Am primit subiectul de licenta, respectiv "expertiza informatica", subiect despre care chiar si in tratatul de criminalistica al domnului E. Stancu, se spun foarte putine. Internetul nu ofera decat articole din diverse reviste sau creatii juridice.. In fine, ideea este ca din tot ce am adunat pana acum, nu cred ca voi putea dezvolta o lucrare de licenta :sorry:

Are cineva vreun sfat poate, sau o sursa cu mai multe informatii/detalii despre procedura expertizei informatice? :(

Multumesc si imi cer scuze inca o data daca acest post e nepotrivit!
Cel mai recent răspuns: Anna393 , utilizator 11:35, 12 Martie 2016
Gasiti cateva informatii aici:
[ link extern ]
Plecand de la partea legislativa puteti dezvolta subiectul, in directia expertizei tehnice judiciare si extrajudiciare si/ sau a expertizei criminalistice.
Cred ca o discutie fata in fata cu conducatorul dvs. de licenta va putea lamuri directia in care sa actionati. Indrazniti sa-i puneti intrebarile care va framanta, acest aspect putand fi dovada ca va intereseaza subiectul si de ce nu, viitorul dvs.
Multumesc frumos pentru sfaturi ! Ati fost foarte amabil!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Proces-verbal de cercetare la fata locului nanumihaela nanumihaela Buna ziua. Sunt anul IV la Facultatea de Drept si lucrez la lucrarea de licenta. As vrea sa adaug in cadrul acesteia un model de proces-verbal de cercetare la ... (vezi toată discuția)