avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 886 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Inlocuire produs
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Inlocuire produs

Buna seara,as dori sa stiu daca,pentru un produs aflat in garantie care se strica in continuu,pot cere inlocuirea sa.Nu mi se pare normal sa astept saptamani intregi pana se intoarce din service,o data la 1-2 luni.Multumesc!
Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 09:15, 28 Martie 2016
Daca primiti negatie din partea service-ului,se poate inlocui produsul
Nu e voie sa stea in service mai mult de 15 zile calendaristice.
Conteaza, de asemenea, cat timp din perioada scursa de la cumparare a fost la reparat: daca acea perioada e mai mare de 10% din garantia produsului (deci 2.4 luni daca aveti garantie 24 de luni) puteti cere ca produsul sa va fie inlocuit sau sa primiti banii inapoi.

Dati mai multe detalii: cat, din perioada de la cumparare, a stat in service?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Garantie telefon mobil tdr- tdr- Buna ziua, am un telefon mobil(in garantie) care se tot strica are trei reparatii nu sunt sigur dar am inteles ca dupa 3 reparatii ai dreptul sa ceri banii ... (vezi toată discuția)
Probleme cu smartphone miul miul Am cumparat un smartphone. La nici o luna, a manifestat primul defect de functionare. Nu l-am trimis atunci in service, ci ulterior cand au aparut si alte ... (vezi toată discuția)
Bună seara, săptămâna trecută am trimis la depanero un laptop ... Bulents Bulents Bună seara, săptămâna trecută am trimis la depanero un laptop care ,,bâzâia.,, si se încălzea, pe 13 iunie a ajuns în service laptopul, pe 16 iunie ... (vezi toată discuția)