Buna seara. Detin o firma mica, la care voi avea un angajat in curand. Intrebarea mea este: Pot sa fac eu toate actele necesare si sa le depun in fiecare luna pentru acest salariat ca sa -i mearga vechimea ? Daca da, ce acte ar fi necesare lunar ? Multumesc. PS: Tinand cont ca este o firma mica, nu as vrea sa ma mai complic cu un contabil, plus ca am ceva de plata pt cartea de munca si as vrea sa scutesc un contabil.
In completarea raspunsului primit mai sus, mai trebuie sa depunti formularul 070 prin care va completati vectorul fiscal cu impozitul si contributiile pe salariu. Apoi va trebui sa depuneti d112 prin internet si cu semnatura electronica. Dar asta o puteti face si dumneavoastra personal obtinand acest drept de la finante.
Angajati pe pfa
NasuNasu
Buna ziua,
Detin un PFA cu cod CAEN 8299.
Pot sa angajez pe PFA-ul meu, cateva persoane ce vor lucra in vanzari?
Si daca da, care sunt variantele in care ... (vezi toată discuția)
Declaratii pfa
alisaelena
Buna seara,
Am deschis un PFA cu obiect de activitate frizerie. Dupa obtinerea CUI-ului la ONRC trebuie sa ma duc in 15 zile la ANAF cu 220 si 600. Trebuie ... (vezi toată discuția)