Buna dimineata!
Am urmatoarea situatie: o colega ”procesomana” solicita sa i se puna la dispozitie niste documente ce nu au legatura directa cu ea.
Spuneti-mi va rog, cum as putea sa-i raspund, cu litera de lege, asfel incat sa nu mai faca o alta (si o alta....) solicitare.
Va multumesc frumos.
In sectorul bugetar aveti :
- Legea 544/2001 – modificata si completata, privind liberul acces la informatiile de interes public, cu norme metodologice de aplicare in HG nr.132/2001
- Art.5, alin.(1) din Legea nr.677/2001 – modificata si completata, pentru protectia datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.
In baza acestor acte normative , ati putea formula un raspuns de genul :
Va comunicam ca, cererea dvs referitoare la informatiile mentionate in adresa, nu este solutionata in mod favorabil, intrucat informatiile care rezulta din documentele detinute de ......, nu sunt puse la dispozitia unui tert, cu exceptia autorităţilor abilitate prin lege sa le solicite.
In situatia in care instanta de judecata considera necesar, va putea solicita ............. , informatiile de care are nevoie in cauza.