Exista o firma infiintata in 1990-1991 , vechiul administrator doreste sa o vanda -autorizatia separat si firma separat.
1. firma are o cifra de afaceri de peste 600.000 de euro in 2015 .
2. firma are 9 angajati,
3. se vinde spatiu comercial de 55 mp
+autorizatia de functionare ,
4. firma nu are credite la banci, nu are datorii la STAT .
a.la ce ar trebui sa fie atent noul proprietar daca doreste sa o cumpere ?
b. cat ar costa transcrierea -preluarea ?
La vanzarea unei firme se cesioneaza partile sociale la valoarea lor din actul constitutiv .Autorizatiile de functionare nu pot face obiectul vanzarii, ele se transmit si raman valabile.
In legatura cu spatiul trebuie vazut cine este proprietarul si face obiectul unei vanzari separate dupa cum v-ati inteles.Apelati la un expert contabil care ar putea verifica situatia financiara si evalua bunurile . Pentru contractul de cesiune, Actul constitutiv actualizat etc. si relatia cu Registrul comertului apelati la un avocat .Faceti un inventar al bunurilor.
cazacuioana, eu sunt expertul contabil- dar nu stiu daca eu ca Administrator pot sa fiu si cel care face expertiza, pot semna ca si Administrator si Contabil !